غذای مفید برای رشد مو

غذای مفید برای رشد مو

سبزیجات سبز سیر

این سبزیجات نظیر اسفناج و بروکلی بهترین غذا برای رشد مو هستند و حاوی ویتامین A و C می باشد. این ویتامین ها به بدن کمک می کند تا چربی طبیعی پوست سر را تولید کرده که موجب رشد سریع مو می شود.

ماهی

ماهی آزاد یا قزل آلا یکی از بهترین انواع ماهی برای رشد مو است. قزل آلا و دیگر ماهی ها منبع خوب پروتئین ، ویتامین و آهن است. ماهی حاوی ویتامین B12 و اسیدهای چرب امگا ۳ است. بنابراین می تواند رشد مو را همراه با سلامت پوست سربهبود دهد.

 

بانك پروژه و پايان نامه دانشجويي

طرز تهیه رول مرغ و اسفناج

طرز تهیه رول مرغ و اسفناج

مواد لازم برای تهیه :

سینه کامل یک مرغ
زعفران آب‌کرده ۲ قاشق غذاخوری
آبلیمو ۲ قاشق غذاخوری
پودر زنجبیل ۱ قاشق غذاخوری
پودرسیر ۱ قاشق غذاخوری
اسفناج پخته ۲۰۰ گرم
سوسیس فرانکفورتر ۲ عدد
پیاز کوچک ۱ عدد
نمک و فلفل قرمز به میزان لازم

مجموعه کامل آموزش مسائل زناشویی

اولین هتل بی ستاره در جهان + عکس

هتلی در سویس دست به ابتکار جالبی زده و نام خودش رو به عنوان اولین هتل صفر ستاره در جهان ثبت کرده! وسایل اقامتی در این هتل در حد نیاز است و از تجملات اضافی نیز صرف نظر شده است، برای مثال در اتاق های این هتل تلوزیون، حمام، دستشویی و … وجود ندارد، دستشویی و حمام ها عموی اند و در بالای اتاق ها لوله های موتور خانه انشعاب دارند.

جالب اینجاست که این هتل مورد توجه بسیاری از توریست ها قرار گرفته و ترجیح می‌دهند حداقل ۱ شب اقامت در آن را تجربه کنند! هزینه ۱ شب اقامت در این هتل صفر ستاره ۷ یورو است !!!!



شابلون طراحي ابرو

بستنی با تمشک

 

مواد لازم برای شش نفر
شیر: سه لیتر
تخم‌مرغ: سه عدد
پودر قند: ۴۰۰ گرم
وانیل: یک قاشق چای‌خوری
تمشک و مربای تمشک‌: به میزان لازم

ویژه

رزرو هتل های مشهد

کوکوی کدو سبز

 

کدو سبز از جمله سبزیجات ملایم و بسیار مفید است. برای همه کسانی که به گیاه خواری علاقه دارند و کسانی که از طعم کدو استقبال می کنند،ما این کوکو را پیشنهاد می
دهیم.

 

مواد لازم :

 

 

کدو سبز متوسط

 

۶ عدد

 

تخم مرغ

 

۴ عدد

 

زعفران حل شده

 

۱ قاشق غذاخوری

 

آرد

 

۱ قاشق غذاخوری

 

شیر ۲ قاشق غذاخوری
نمک و فلفل

 

به مقدار کافی

ویژه

لطفا تا بارگذاری کامل صفحه صبر کنید.

آش رشته

مواد لا زم ( برای ۴ نفر ) :

 

رشته مخصوص آش

 

۴۰۰ گرم

سبزی آش ( تره – جعفری – اسفناج – شوید – گشنیز )

۱ کیلو

نخود و لوبیا و عدس ( مجموﻋﺄ به مقدار مساوی )

۴۵۰ گرم

نعناع خشک

 

۴ قاشق یا نعناع تازه ۲۰۰ گرم

پیاز

۴ عدد متوسط

کشک ساییده غلیظ

۲ لیوان

آرد

۲ قاشق

روغن

به میزان لازم

نمک و فلفل

به مقدار کافی

 

سیر میگو

اجاق را روشن کنید. به اندازه دو قاشق غذاخوری روغن زیتون در ماهیتابه بریزید، پنج حبه سیر ریزشده را به داخل ماهیتابه بریزید و همین طور مقداری فلفل قرمز خردشده و یک دوم قاشق چایخوری نمک. بگذارید در حرارت ملایم تفت پیدا کند، حالا میگو ها را داخل مخلوط بگذارید و با این مخلوط میگوها را سرخ کنید، البته سرخ کردن میگو در حرارت ملایم و در این مخلوط بیش از سه دقیقه برای هر میگو (اگر ماهیتابه تان کوچک است) بیشتر وقت نمی گیرد.
12